Saturday, February 15, 2014

Cukupkah Vitamin E dalam badan anda?



















Kita mungkin jarang dengar ada orang mengambil vitamin E sebagai supplemen tambahan.

Kita akan terfikirkan pada Vitamin E bila kulit kita ada parut, Ya benar tetapi manfaat Vitamin E bukan setakat itu saja, malah banyak lagi manfaat utama yang ada pada satu kapsul Vitamin E Complex Shaklee.

Tahu tak Vitamin E Complex Shaklee mengandungi 10 mg selenium semulajadi yang membantu tubuh kita menyerap vitamin E, dapat memelihara membran sel-sel seperti sel darah merah dan tisu-tisu otot. Ia bertindak sebagai Anti oksidan dan  mampu meneutralkan radikal bebas dalam badan kita.

Dengan mengambil lebih dari 1200 IU sehari untuk anti oksidan yang kuat dan berkesan untuk melawan kanser, mengukuhkan sistem imun, menghalang atau melambatkan pertumbuhan tumor, memperbaiki masalah oksidasi-katarak dan masalah penglihatan.

Vitamin E Complex juga mampu memperbaiki Arthritis - meningkatkan keanjalan salur darah, memperbaiki kitaran darah, urat verikos (vericose vane) dan sakit sendi.

Pakar Nutrisi mencadangkan pengambilan (beta-carotene, vitamin c dan E ) bersama sama untuk menggandakan kesan anti oksidasi dalam melawan radikal bebas.

BELI SEKARANG

pm segera untuk consultation

No comments:

Post a Comment